dijous, 5 de novembre del 2009

BLOG NOU!!!!!


Com va gentola!!!! jajaj
Peixcat a la xarxa sera el blog on penge tot allo que trobe interessant a internet. Sobre tot documentals , que es el que mes veig jo. Pero tambe posare enllaços als programes que gaste i me baixat de la xarxa, garantitce que funcionen.Enllaços a pelicules, blogs, pagines i alguna descarrega directa. Ademes sera el lloc on parle de tot allo que no parle en Delicies harmoniques (el meu altre blog).
Tot a començat perque quasi destrosse el primer blog... pero el vaig recuperar al final. Llavors ja m'havia fet un nou(a alguns vos va apareixer l'entrada als vostres blogs)i quan el vaig recuperar tenia 2. He optat per donar-li utilitat tambe a aquest i aixi li traure alguna cosa a l'altre.
Tan sols dir-vos que encara esta en creacio i que espere siga d'utilitat per a aquells que esteu començant en aço dels blogs.
Un salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada